Nieuwjaarsborrel
Organiseer een knallende start van het jaar
20 - 500+ personen
Mogelijk door heel Nederland
Op eigen of één van onze locaties
Geheel verzorgd of coproductie
Met passende catering, muziek en entertainment
Of gecombineerd met inhoudelijk programma
Organiseer een knallende nieuwjaarsborrel als start van 2023
Start het nieuwe jaar met verbinding, plezier en gezelligheid! Hoe? Dat is makkelijk, met een nieuwjaarsborrel! Het moment om terug te kunnen blikken op alle gebeurtenissen van afgelopen jaar maar ook vooruit te kijken naar wat er in het aankomend jaar allemaal gaat gebeuren.
Samen met ons stel jij de ideale Nieuwjaarsborrel samen! Wat dacht je van een gastspreker, live band, Quiz of Spelshow? Ons team gaat graag voor jullie aan de slag om er een onvergetelijke middag of avond van te maken!
We werken door heel Nederland samen met meer dan 100 horeca en eventlocaties, maar de nieuwjaarsborrel kan ook op locatie gehouden worden. Your wish is our command.
Meer informatie?
De volgende bedrijven gingen jullie voor
Bouwstenen voor jullie Nieuwjaarsborrel
De invulling van jullie Nieuwjaarsborrel is afhankelijk van jullie doelstelling, publiek, verwachtingen en budget. We geloven echter dat elk geslaagd event een aantal op elkaar afgestemde bouwstenen nodig heeft:
- Locatie
- Programma
- Drankjes
- Hapjes & Snacks
- Diner
- Muziek
- Entertainment
- Belangrijke details
De mogelijkheden per bouwsteen zijn eindeloos, we geven graag toelichting en inspiratie.
Direct met ons sparren?
Locatie
Wij hebben een database van meer dan 80 verschillende horeca en eventlocaties door heel Nederland waar we mee samenwerken. Dus een locatie bij jou in de buurt? Geen probleem. We kennen deze locaties goed en weten precies waar jullie Nieuwjaarsborrel het beste uit de verf komt. Dit scheelt jullie veel zoekwerk!
Een Nieuwjaarsborrel kan ook op jullie eigen locatie worden gehouden. Bijvoorbeeld in de kantine, bedrijfshal of buiten. We regelen dan jullie event, inclusief techniek van A-Z.
Programma
Je kan je Nieuwjaarsevent meerdere invullingen geven. Je kan kiezen voor een Nieuwjaarsreceptie waarbij je personeel, relaties en klanten uitnodigt. Of je gebruikt het moment om het nieuwe jaar direct goed van start te gaan door het jaarplan voor 2023 uit de doeken te doen. Wellicht is het leuk een gastspreker uit te nodigen ter inspiratie.
Het is een goed moment om iedereen weer eens naar kantoor te halen en de goede voornemens te bespreken. We helpen je graag om je programma - of het nu inhoudelijk is of feestelijk - samen te stellen.
Locatie en programma afstemmen?
Drankjes
Uiteraard zorgen we samen met de locatie of op jullie eigen locatie dat er een basis assortiment drank (bier, fris, wijn) beschikbaar is. Op een Nieuwjaarsborrel mag de champagne natuurlijk niet ontbreken. Daarnaast zijn er nog vele verschillende opties om jullie borrel extra aan te kleden.
Wat te denken van een cocktailbar of -fiets! Eventueel gecombineerd met een cocktailworkshop, of een lekkere wijnproeverij. Is een deel van de borrel buiten, wat dan te denken van een een warme chocolademelk (met of zonder slagroom) en geroosterde marshmallows.
Hapjes & Snacks
De totale catering, inclusief hapjes wordt uiteraard afgestemd op het thema. Dus oliebollen en appelflappen kunnen niet ontbreken. Maar daarnaast is er voldoende ruimte om hapjes creatief in te vullen.
Van de bekende bitterballen tot culinair entertainment. Of Oestermeisjes, die naast het serveren van de perfecte oester hier ook met veel enthousiasme over kunnen vertellen. Er is nog veel meer mogelijk en dat laten we jullie graag zien!
Diner
Op zoek naar meer uitgebreide catering of een avondvullend diner? Hiervoor hebben we verschillende smakelijke opties beschikbaar. Van vlees tot vegan en van informeel tot klassiek.
Denk bijvoorbeeld aan een festival setting met foodtrucks of een BBQ Grilmaster. Of een klassiek, maar verrassend 3 gangendiner.
Uiteraard stemmen we de catering af op het thema en de aanwezigen. Dieetwensen? Geen probleem.
Meer inspiratie?
Muziek
De voetjes mogen van de vloer op een knallende Nieuwjaarsbijeenkomst. Wellicht bestaat jullie locatie wel uit verschillende zalen en kun verschillende muziekgenres aanbieden. Maar ook een goede DJ of Coverband kan iedereen in beweging krijgen.
Wil je wat rustigere sfeer of ben je op zoek naar achtergrond muziek dan kun je kiezen voor een kleiner akoestisch gezelschap. Of gaan jullie toch voor die bekende spetterende act?
Entertainment
Naast eten, drinken en muziek is leuk een entertainment programma aan te bieden. Niet iedereen houdt van dansen en kiezen bijvoorbeeld liever voor het wagen van een gokje in het casino.
Om de stemming er een beetje in te krijgen zou je ook eerst gezamenlijk een gezellige Quiz kunnen spelen, met leuke prijzen voor het winnende team.
Biedt in een aparte zaal of ruimte diverse andere activiteiten aan, zoals een karaoke waarbij men ongegeneerd kan meezingen. Of laat je gasten zich uitleven met een creatieve workshop onder leiding van een kunstenaar.
Belangrijke details
De devil is in the detail. En dat klopt. De extra details zijn eindeloos. Maak je geen zorgen, deze gaan we gezamenlijk bespreken zodra de grote lijnen van jullie borrel of event staan.
We hebben dan goed beeld van budget en hoeveel ruimte er nog is voor leuke extra's of toevoegingen. En ook hierin kunnen dan verschillende keuzes gemaakt worden. Een uitgebreide videoreportage, kies je toch voor één of meerdere fotografen of laat je alle aanwezigen zelf foto's maken en delen via een speciale app?
Uiteraard zijn er ook een aantal randvoorwaarden die geregeld moeten worden. Denk aan uitnodigingen of inrichten van de ontvangst en garderobe. Dit wordt allemaal voor jullie geregeld!
Sparren over jullie borrel?
Onze Werkwijze
Het is mogelijk om jullie Nieuwjaarsborrel geheel of gedeeltelijk aan ons uit te besteden. In beide gevallen volgen we onze beproefde werkwijze die bestaat uit 6 stappen:
- Kennismaking en inventariseren wensen
- Uitwerken 2 tot 3 concepten
- Gedetailleerde offerte gekozen concept
- Planning en Afstemming
- Uitvoering event
- Nagenieten en evaluatie
Over PUB Events
PUB Events is een creatief evenementenbureau dat staat voor het verbinden van creativiteit, horeca en bedrijven. We organiseren bedrijfsuitjes en zakelijke events met een feestelijk karakter.
Naast een creatief evenementenbureau zijn we een familie van merken. ArtPub, QuizPub, OutdoorPub en FEMZ opereren op basis van dezelfde kernwaarden en bieden in samenwerking met professionals in hun eigen vakgebied een breed aanbod aan activiteiten.
We kunnen jullie op deze manier volledig ontzorgen. Locatie, catering, sprekers, entertainment, workshops en activiteiten kunnen voor jullie worden georganiseerd. We opereren vanuit dezelfde missie: Mensen verbinden door creëren van gezamenlijke herinneringen.
Meer weten over onze werkwijze?
Unieke PUB Garantie
We bieden op al onze events een PUB (Perfecte & Unieke Beleving) - garantie. Wij garanderen:
- Professionele organisatie en begeleiding
- Gezellige locaties
- Afspraak is afspraak, geen verborgen kosten
- Passend event voor jullie bedrijf of groep
- Ruimte voor teambuilding en verbinding
- Jullie plezier staat centraal
- Niet goed, geld terug
We staan voor je klaar
Maak kennis met ons team en bespreek je wensen.