PUB Events Bedrijfsuitjes
Van A tot Z geregeld
100+ samenwerkende locaties
1000+ bedrijven gingen jullie voor
PUB Events Bedrijfsuitjes

Kerstborrel

Vier de feestdagen samen op een bijzondere manier

Kerstborrel met het bedrijf

20 - 500+ personen

Mogelijk door heel Nederland

Op eigen of één van onze locaties

Geheel verzorgd of coproductie

Met passende catering, muziek en entertainment

Of gecombineerd met inhoudelijk programma

Kerstborrel organiseren? Van A tot Z geregeld door PUB Events!

Vier de kerstperiode met verbinding, plezier en gezelligheid! Een kerstborrel met collega's of vrienden is het perfecte moment om samen het jaar mooi af te sluiten. Of je nu een kerstborrel bedrijf zoekt voor je team of gewoon gezellig wilt samenkomen - wij maken er een onvergetelijk feest van!

Waarom stress over het kerstborrel organiseren als wij alles voor je regelen? Van locatie tot entertainment, van catering tot techniek - jouw kerstborrel wordt van A tot Z geregeld door PUB Events. Zo kun jij gewoon genieten van jullie feest!

Wat dacht je van een gastspreker, live band, Quiz of Spelshow uit ons assortiment? Ons ervaren team zorgt ervoor dat jullie kerstborrel bedrijf uitstekend verloopt en iedereen zich vermaakt!

We werken door heel Nederland samen met meer dan 100 horeca- en eventlocaties. Maar natuurlijk kan jouw kerstborrel met collega's ook gewoon op jullie eigen locatie gehouden worden. Jullie wens is voor ons het belangrijkste!

Meer informatie?

De volgende bedrijven gingen jullie voor

Universiteit Utrecht
Rabobank logo
Landelijke Dienstencentrum voor de Rechtspraak
Uwv
Vodafone

Bouwstenen voor jullie Kerstborrel

Kerstborrel

De invulling van jullie Kerstborrel is afhankelijk van jullie doelstelling, publiek, verwachtingen en budget. We geloven echter dat elk geslaagd event een aantal op elkaar afgestemde bouwstenen nodig heeft:


  1. Locatie
  2. Programma
  3. Drankjes
  4. Hapjes & Snacks
  5. Diner
  6. Muziek
  7. Entertainment
  8. Belangrijke details

De mogelijkheden per bouwsteen zijn eindeloos, we geven graag toelichting en inspiratie.

Direct met ons sparren?

Locatie

Wij hebben een database van meer dan 100 verschillende horeca en eventlocaties door heel Nederland waar we mee samenwerken. Dus een locatie bij jou in de buurt? Geen probleem. We kennen deze locaties goed en weten precies waar jullie Kerstborrel het beste uit de verf komt. Dit scheelt jullie veel zoekwerk!


Een Kerstborrel kan ook op jullie eigen locatie worden gehouden. Bijvoorbeeld in de kantine, bedrijfshal of buiten. We regelen dan jullie event, inclusief techniek van A-Z.

Programma

Kerstborrel met collegas

Je kerstborrel bedrijf kan meerdere invullingen krijgen. Kies voor een feestelijke kerstborrel met collega's om het jaar mooi af te sluiten, of nodig relaties en klanten uit voor een kerstborrel. Gebruik het moment om samen terug te blikken op 2025 en iedereen te bedanken voor hun inzet. Wellicht is het leuk een gastspreker uit te nodigen ter inspiratie.


Wij helpen je graag om jullie kerstborrel organiseren - of het nu inhoudelijk is of puur feestelijk. Wij zorgen voor een perfect geregeld feest waar jullie gewoon van kunnen genieten.

Locatie en programma afstemmen?

Drankjes voor jullie kerstborrel

Kerstborrel met collegas 2

Uiteraard zorgen we samen met de locatie of op jullie eigen locatie dat er een basis assortiment drank (bier, fris, wijn) beschikbaar is. Op een kerstborrel mag de glühwein of warme chocomel natuurlijk niet ontbreken! Daarnaast zijn er nog vele verschillende opties om jullie kerstborrel bedrijf extra aan te kleden.


Wat te denken van een cocktailbar of -fiets! Eventueel gecombineerd met een cocktailworkshop, of een gezellige wijnproeverij. Is een deel van jullie kerstborrel met collega's buiten? Dan zorgen we voor warme chocolademelk met slagroom, glühwein of geroosterde marshmallows voor die echte kerstsfeer.

Hapjes & Snacks

Hapjes Kerstborrel

De totale catering, inclusief hapjes wordt uiteraard afgestemd op het kerstthema. Dus warme hapjes en feestelijke garneringen kunnen niet ontbreken bij jullie kerstborrel. Maar daarnaast is er voldoende ruimte om hapjes creatief in te vullen voor jullie kerstborrel bedrijf.


Van de bekende bitterballen tot culinair entertainment. Of Oestermeisjes, die naast het serveren van de perfecte oester hier ook met veel enthousiasme over kunnen vertellen. Voor jullie kerstborrel met collega's is nog veel meer mogelijk en dat laten we jullie graag zien!

Diner

Kerstborrel

Op zoek naar meer uitgebreide catering of een avondvullend diner? Hiervoor hebben we verschillende smakelijke opties beschikbaar. Van vlees tot vegan en van informeel tot klassiek. Denk bijvoorbeeld aan een festival setting met foodtrucks of een BBQ Grilmaster. Of een klassiek, maar verrassend 3 gangendiner.



Uiteraard stemmen we de catering af op het thema en de aanwezigen. Dieetwensen? Geen probleem.

Meer inspiratie?

Muziek

Kerstborrel organiseren

De voetjes mogen van de vloer op jullie gezellige kerstborrel! Wellicht bestaat jullie locatie wel uit verschillende zalen en kun je verschillende muziekgenres aanbieden voor je kerstborrel bedrijf. Maar ook een goede DJ of Coverband kan iedereen in beweging krijgen tijdens jullie kerstborrel.


Wil je wat rustigere kerstsfeer of ben je op zoek naar achtergrond muziek? Dan kun je kiezen voor een kleiner akoestisch gezelschap. Of gaan jullie toch voor die bekende spetterende act?

Entertainment

Kerstborrel Organiseren 2

Naast eten, drinken en muziek is leuk een entertainment programma aan te bieden. Niet iedereen houdt van dansen en kiezen bijvoorbeeld liever voor het wagen van een gokje in het casino.


Om de stemming er een beetje in te krijgen zou je ook eerst gezamenlijk een gezellige Quiz kunnen spelen, met leuke prijzen voor het winnende team.


Biedt in een aparte zaal of ruimte diverse andere activiteiten aan, zoals een karaoke waarbij men ongegeneerd kan meezingen. Of laat je gasten zich uitleven met een creatieve workshop onder leiding van een kunstenaar.

Belangrijke details

Kerstborrel met bedrijf 2

De devil is in the detail. En dat klopt. De extra details zijn eindeloos. Maak je geen zorgen, deze gaan we gezamenlijk bespreken zodra de grote lijnen van jullie borrel of event staan.


We hebben dan goed beeld van budget en hoeveel ruimte er nog is voor leuke extra's of toevoegingen. En ook hierin kunnen dan verschillende keuzes gemaakt worden. Een uitgebreide videoreportage, kies je toch voor één of meerdere fotografen of laat je alle aanwezigen zelf foto's maken en delen via een speciale app?


Uiteraard zijn er ook een aantal randvoorwaarden die geregeld moeten worden. Denk aan uitnodigingen of inrichten van de ontvangst en garderobe. Dit wordt allemaal voor jullie geregeld!

Sparren over jullie borrel?

Onze Werkwijze

Kerstborrel met collegas 3

Het is mogelijk om jullie Kerstborrel geheel of gedeeltelijk aan ons uit te besteden. In beide gevallen volgen we onze beproefde werkwijze die bestaat uit 6 stappen:


  1. Kennismaking en inventariseren wensen
  2. Uitwerken 2 tot 3 concepten
  3. Gedetailleerde offerte gekozen concept
  4. Planning en Afstemming
  5. Uitvoering event
  6. Nagenieten en evaluatie

Over PUB Events

Creatief Evenementenbureau

PUB Events is een creatief evenementenbureau dat staat voor het verbinden van creativiteit, horeca en bedrijven. We organiseren bedrijfsuitjes en zakelijke events met een feestelijk karakter.


Naast een creatief evenementenbureau zijn we een familie van merken. ArtPub, QuizPub, OutdoorPub en FEMZ opereren op basis van dezelfde kernwaarden en bieden in samenwerking met professionals in hun eigen vakgebied een breed aanbod aan activiteiten.


We kunnen jullie op deze manier volledig ontzorgen. Locatie, catering, sprekers, entertainment, workshops en activiteiten kunnen voor jullie worden georganiseerd. We opereren vanuit dezelfde missie: Mensen verbinden door creëren van gezamenlijke herinneringen.

Meer weten over onze werkwijze?

Unieke PUB Garantie

PUB Events Garantie

We bieden op al onze events een PUB (Perfecte & Unieke Beleving) - garantie. Wij garanderen:

  1. Professionele organisatie en begeleiding
  2. Gezellige locaties
  3. Afspraak is afspraak, geen verborgen kosten
  4. Passend event voor jullie bedrijf of groep
  5. Ruimte voor teambuilding en verbinding
  6. Jullie plezier staat centraal
  7. Niet goed, geld terug

We staan voor je klaar

Event team

Maak kennis met ons team en bespreek je wensen.